loading...
Raise | لذت بالا رفتن
آخرین ارسال های انجمن
::MOSH:: بازدید : 1199 نظرات (0)

نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars II عرضه شد. در ورژن جدید بازی زیبای Angry Birds Star Wars II پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما در این نسخه جدید ۳۰ شخصیت جدید به شخصیت های نسخه قبلی اضافه شده که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر هستند. جایزه های جدید اضافه شدند تا از نسخه شماره ۱ جذاب ترشده است و گیم پلی بازی نیز بهبود یافته و از نظر گرافیک تغییرات قابل توجهی مشاهده می شود و همچنین فیلم های نمایشی با کیفیتی در بازی وجود دارد که میتوانید با مشاهده این ویدیو ها لذت ببرید. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید. میتوانید این بازی را از سایت بالا دانلود نمایید

 Angry Birds Star Wars 2 v1.0 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars 2 v1.0

::MOSH:: بازدید : 849 نظرات (0)

انگری برد استار وارز 2 angry birds star wars II

با به انتشار رسیدن نسخه دوم پرندگان خشمگین شاهد آپدیت و تغییراتی بودیم
مانند : سسس.

- اضافه شدن 30 شخصیت جدید
- استفاده از خوک شرور Prequel در بازی
- پشتیبانی از تکنولوژی جدید TELEPODS
- مراحل جدید
- کیفیت بالا صدا
- پشتیبانی از تبلت ها و اسمارت فون ها 
- نسخه مخصوص اندروید
- کیفیت تصویر HD

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

 

 

::MOSH:: بازدید : 464 نظرات (0)

پروژکتور در برابر تلویزیون؛ مزایا و معایب صفحات نمایش غول‌پیکر

 

اگر قصد خرید تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ را دارید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از هر کار این مقاله را تا به انتها مطالعه کنید، شاید بتوانید جایگزین بهتری با هزینه‌ی کمتر و خروجی بزرگ‌تر را نیز در نظر بگیرید. بله، امروزه با بالا رفتن کیفیت نمایش پروژکتورها، این ابزارها که روزگاری تنها در موارد محدودی به کار گرفته می‌شدند، کاربری بیشتری یافته‌اند و سر از خانه‌ی گیک‌ها درآورده‌اند. بیایید به برخی از نقاط مثبت و منفی این ابزارهای نمایش بپردازیم و ببینیم آیا می‌توانیم آن را جایگزین تلویزیون کنیم، یا خیر.

::MOSH:: بازدید : 420 نظرات (0)

راهنمای خرید تبلت: هر آنچه پیش از انتخاب تبلت باید بدانید

 

آیا مدتی است که به فکر خرید تبلت افتاده‌اید؟ اصلا جای تعجب نیست. محبوبیت این وسیله و کاربردهای آن که روز به روز رو به فزونی است و هر کسی را با هر سلیقه‌ای، از پیر و جوان، به خود جذب می‌کند. هر روزه تعداد بسیاری تبلت به فروش می‌رسند و همچنان تقاضا برای این صفحه‌ی جادویی بالاست. در این میان، ممکن است سؤالات بسیاری در مورد انتخاب بهترین گزینه ممکن، برایتان پیش بیاید و با توجه به تبلیغات وسیع شرکت‌ها و امکانات بی‌شماری که ممکن است هر برند یا سیستم عامل مختلف، منحصرا ارائه کند، سردرگم شوید و یا نتوانید به خواسته‌های مورد نیاز خود دست یابید. اگر چنین است پس این مقاله برای شما است.

::MOSH:: بازدید : 414 نظرات (0)

اپلیکیشن‌هایی برای همه: بازی

 

وقتی صحبت از اپلیکیشن می‌شود، باید به بازی‌ها نیز اشاره کرد. بازی‌هایی که واقعاً فوق‌العاده هستند. تعداد زیادی بازی وجود دارد که انتخاب از میان آن‌ها سخت است. ما به سلیقه خود چند نمونه را برای معرفی انتخاب نموده‌ایم. شاید این‌ها بهترین‌ها نباشند ولی به نظر ما همه ارزش امتحان کردن دارند.

::MOSH:: بازدید : 462 نظرات (0)

اپلیکیشن‌هایی برای سفر

 

برای هر چیزی و هر جایی اپلیکیشین وجود دارد حتی برای سفر. اپلیکیشن‌های سفر، به ما در برنامه‌ریزی و مدیریت تعطیلات کمک کرده و دغدغه‌های ما را کمتر می‌کنند. ما به سلیقه خود، اپلیکیشن‌هایی برای سفر انتخاب نموده‌ایم. شاید این‌ها بهترین‌ها نباشند ولی به نظر ما همه ارزش امتحان کردن دارند.

::MOSH:: بازدید : 449 نظرات (0)

زوم اپ: باران گلوله‌های رنگین

 

اگر تلفن هوشمند یا تبلت با سیستم عامل اندروید یا iOS دارید یا از کاربران ویندوز، لینوکس یا مک هستید، حتما می‌دانید که یکی از مهمترین بخش‌های هر ابزاری، اپلیکیشن‌ها یا در واقع نرم افزارها و بازی‌های تحت آن پلتفرم هستند. اما سوال اینجاست که در میان صدها و یا حتی هزاران اپلیکیشنی که به صورت هفتگی منتشر می‌شوند، چگونه بهترین‌ها را انتخاب کنیم تا هم پولمان به هدر نرود، هم بیشترین لذت و استفاده ممکن را از دستگاه‌مان ببریم؟ سعی ما در بخش جدید زوم اپ، راهنمایی شما در این زمینه و معرفی بهترین‌های هر هفته است.

::MOSH:: بازدید : 511 نظرات (0)

Navigation Apps

 

مهم نیست کجای دنیا هستید. هر جا که باشید، کافی است نگاهی به صفحه اسمارت‌فون خود بیاندازید، تا موقعیت فعلی و مسیر رسیدن به مقصد را بیابید. این‌ کارها به کمک اپلیکیشن‌های ناوبری امکانپذیر هستند. در این مقاله با نرم‌افزارهای ناوبری آشنا خواهیم شد. شاید این‌ها بهترین‌های موجود نباشند ولی به نظر ما همه ارزش امتحان کردن دارند.

::MOSH:: بازدید : 471 نظرات (0)

peek app

 

در میان صدها هزار اپلیکیشن موجود در اپ استور و گوگل پلی، برنامه‌های پزشکی از جمله مواردی هستند که به ما ثابت می‌کنند ابزارهای موبایل تنها برای سرگرمی و امور رایج نیستند. از اهداف آموزشی گرفته تا مسئله مرگ و زندگی، می‌توان بر روی اپلیکیشن‌های گوناگون حوزه بهداشت و پزشکی حساب کرد. Peek، محصولی متفاوت است که به ما کمک می‌کند بدون نیاز به مراجعه به پزشک، آزمایشات رایج برای تعیین میزان سلامت چشم را انجام دهیم.

::MOSH:: بازدید : 446 نظرات (0)

Zoom App

تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترهای شخصی بدون اپلیکیشن عملا بدون استفاده‌اند. اما در سوی دیگر اپلیکیشن‌های بی کیفیت و ضعیف نیز می‌توانند تجربه‌ی کار با یک محصول خوب را به کلی ویران کنند. پس چگونه از میان صدها برنامه و بازی که روزانه معرفی می‌شوند، بهترین‌ها را پیدا کنیم؟ ما در زوم اپ سعی می‌کنیم هر هفته بهترین اپلیکیشن‌های معرفی شده را گلچین کرده و در اختیارتان بگذاریم، هرچند از خود شما هم غافل نشدیم. زوم اپ این هفته را از دست ندهید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    بهترین خواننده از دیدگاه شما کدام است ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 184
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 269
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 634
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 974
  • بازدید ماه : 974
  • بازدید سال : 29,492
  • بازدید کلی : 838,776